miércoles, 7 de enero de 2009

ADEU I FINS SEMPRE




Salutacións a tots i totes els que participem a la federació d'Alzheimer. Em dic Paco Casado i fins fa poc representant a la asociació d'Ibi com a vocal a la federació .

Encara recorde ja fá set anys quan paticoixo vaig accedir a president de la nostra federació. Ha transcorrit mol temps i recorde els tres anys de president amb molta tendresa i orgull perque eren un bon equip a la junta de la federació i compartíen la ilusió de mijorar y eixamplar els nostres HORIZONTS per el bé dels nostres malalts i familiars. A tots els que em van acompanyar en aquella etapa moltisimes gracies.

Desde açí el meu reconeiximent al president actual Ramón Bolea PER LA BONA TASCA QUE ESTÁ FENT-SE a la federació i a tots els membres de la junta que tan bona miga hem fet i com no a la Secretaría Técnica.

Bé han segut set anys intensos que guardaré sempre al meu record sobre tot per els que he conegut, desde juntes directives a presidents de asociacions, darrere han estat eixes persones superdesinteresades que m´han brindat la seva amistat.

UN FORT ABRAC A TOTS I A TOTES

Paco Casado

No hay comentarios: